Veel voorkomende vragen.

Waarom is er zo'n prijsverschil tussen JoMaPix en andere fotografen?

Wij zijn een jong bedrijf nog maar pas in 2019 gestart. Wij hebben onze prijsberekening gedaan met oog op een sociaal tarief van een activiteit uitgevoerd in bijberoep.
Iedere fotograaf bepaald zelf de kosten die nodig zijn en de daaraan gekoppelde tarieven.
Onze prijzen zullen jaarlijks herbekeken worden en indien nodig aangepast worden zonder voorafgaand akkoord.

Is JoMaPix officieel?
Ja, wij zijn in orde. Je kan onze info vinden bij de kruispuntbank van ondernemers (KBO)

Hoe gaat een shoot in z'n werk?
Er zal steeds eerst een gesprek zijn dat kan bij u thuis of in onze studio. Dit is belangrijk omdat er vertrouwen en een klik moet zijn tussen jullie en ons.
Wij luisteren naar jullie wensen en er worden duidelijke afspraken gemaakt.
Wordt het een buitenlocatie of in onze studio? Welke kledij, enz..

Mag ik zelf foto's nemen of filmen tijdens een shoot?
Neen, dat hebben wij liever niet. Het kan storend en afleidend zijn voor de mensen die gekomen zijn voor de shoot.
Zij moeten zich kunnen focussen op de tips/aanwijzingen van de fotograaf.

Mag ik een eigen USB stick brengen om de gekozen foto's op te slaan?
Neen, omwille van het risico op malware en virussen die het elektronisch apparatuur van JoMaPix kunnen aantasten werken wij enkel met de mediaoverdracht Wetransfer.
Indien je er toch op staat dat dit op een USB stick wordt gezet moet de klant zelf een nieuwe nog in de verpakking zittende USB met voldoende capaciteit kopen en meebrengen.

Sta ik altijd met mijn foto's op Facebook, Instagram en de Website?
De klant moet telkens zelf aangeven dat hij/zij NIET op Facebook-Instagram-JoMaPix website wil staan.
Wij willen uiteraard ook onze portfolio steeds uitbreiden en daar maak jij als klant onderdeel van uit.
Het is dan ook logisch dat wij sommige foto's gebruiken om onze visie en vakkundigheid te laten zien.
Wil je dit niet, geen enkel probleem, we zijn blij dat je klant bent en respecteren jullie wensen.

Hoe gaat de betaling in z'n werk?
Je kan kiezen om direct de betaling van het basisbedrag te doen de dag van de shoot. Dit kan cash of via de payconiq-Bankcontact app.
Indien je meer foto's wenst dan het inbegrepen aantal wordt dit dan via een afrekeningsfactuur opgesteld waar uiteraard het reeds betaald bedrag in mindering wordt gebracht.

Na betaling van het restbedrag (cash, app of overschrijving) krijg je alle foto's via Wetransfer.

Hoeveel foto's mag ik kiezen?
Een paar dagen na de shoot zul je een mail krijgen om de on-line gallerij (Pixieset) te bekijken. Deze galerij is persoonlijk en beveiligd met een paswoord.
Wil je een foto selecteren, klik gewoon op het hartje (beetje zoals Instagram of de Facebook vind ik leuk). Bij de eerste foto die je kiest (aanklikt) zul je éénmalig je emailadres moeten ingeven.
Zo weet JoMaPix over welke klant het gaat en welke foto's gekozen zijn.
In het basispakket zitten 10 foto's (tenzij anders aangegeven door een promotie) aan hoge resolutie. Wil je er meer wordt er een meerkost van 2,50 per foto aangerekend.

Mag ik de foto's zelf online zetten?
Uiteraard, wij voorzien ook steeds de gekozen foto's in een verkleind formaat die ideaal zijn voor on-line toepassingen.
Deze zijn voorzien van ons watermerk, op die manier laat je jullie eigen vrienden zien dat jullie tevreden zijn en krijgt onze naam JoMaPix een beetje extra aandacht.